Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.


Jak dokonać zwrotu?

  1. Zgłoszenie zwrotu - Prześlij informację o chęci zwrotu na adres e-mail: palarnia.kawy@kafejeto.pl, podając numer zamówienia oraz dane kontaktowe.

  2. Odesłanie produktu - Produkt należy odesłać na adres: ul. Bohaterów Westerplatte 16, 18-100 Łapy. Prosimy o załączenie formularza zwrotuTowar powinien być w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.

  3. Zwrot środków - W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

    Uwaga: Ze względu na charakter produktu, kawy ziarniste nie podlegają zwrotowi, jeśli opakowanie zostało otwarte.



Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

Procedura reklamacyjna

  1. Zgłoszenie reklamacji - Skontaktuj się z nami na adres e-mail: palarnia.kawy@kafejeto,pl, opisując problem oraz załączając zdjęcia dokumentujące wadę.

  2. Odesłanie produktu - W razie potrzeby poprosimy o odesłanie towaru na adres: ul. Bohaterów Westerplatte 16, 18-100 Łapy.

  3. Rozpatrzenie reklamacji - Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

  4. Decyzja - Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zaoferujemy wymianę towaru na nowy, naprawę lub zwrot środków.


Kontakt

W przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, zapraszamy do kontaktu:

  • E-mail: palarnia.kawy@kafejeto.pl

  • Telefon: +48 574 012 100